Your logo Here

duminică, 7 septembrie 2008

La mine pe blog sunt Dumnezeu

by Your Name 4 comments



Share this post:
Design Float
StumbleUpon
Reddit

Daca nu esti de acord cu mine esti liber sa dai close la blogul meu si sa te duci sa vizitezi asta ca sa afli mai multe despre ceea ce crezi si anume ca dreptul la exprimare este o prostia.

Un nene emotist, suparat din cuza ca mi-am exercitat dreptul la libera exprimare imi cere sa STERG un anumit post, doar fiindca lui nu ii place ceea ce cred eu.

bah pisicuta* asta care a scris de emo..u habar nu ai ce e ala emo…vai de viata ta..bah..mai bine sterge chestia asta ce ai facut u aici…deci sa inteleg k ii urasti..si trebe sa semnalizezi?…hai marsh k esti un pepene*..u ce muzik asc bah cocalare?..”mamele”..hai jet - tafa (79.114.198.114)

* - cuvinte editate ca asa vrea muschii mei

Eu personal am mai avut experiente cu asa specimene care imi cereau sa STERG un anumit post doar fiindca nu ii placea lui. M-a amenintat si nu a facut-o degeaba. Insa deoarece un om care gandeste astfel nu poate fi decat prost si-a facut mai mult rau lui decat mie. De la acea experienta iau in serios orice amenintare si deci domnule Tafa daca patesc ceva tu o sa fii candidad la titlul de principal suspect. Repet, ORICE mi s-ar intampla.

Pe blogul meu sunt Dumnezeu si asa ar trebui sa creada toti blogerii. Blogul exista din cauza dreptului la libera exprimare altfel blogul ar fin complet inutil.

deci sa inteleg k ii urasti..si trebe sa semnalizezi?…

Deci sa inteleg ca urasti faptul ca am semnalizat ceea ce urasc, deci trebe sa semnalezi acest lucru? Tu ai facut exact ceea ce am facut si eu, ti-ai exercitat dreptul la libera exprimare, si respect acest lucru. Dar cum iti permiti sa imi refuzi mie acest drept, cand tu tocmai l-ai exercitat? Te cam contrazici nu?

Unii sunt foarte prosti domle'! Mai ales Tafa Italianul din brasov-zarnesti, Romania.

 

Comments 4 comments
Anonim spunea...

Asta este mentalitatea romanului, transmisa din generatii in generatii. Nu-ti place ceva, fa-l sa dispara. Mai grav este ca majoritatea oamenilor de acest gen nu pot formula argumente pro sau contra, pertinente, logice si de bun simt, asupra unui subiect. Se manifesta in general prin injurii :)

Anonim spunea...

Pot sa dau comm :D ...uite c-am dat :P Deci in primul rand ..spun aje La mine pe blog sunt Dumnezeu Daca gaseam propozitia asta inaintea ta o postam cu siguranta ca e tare , dar nah asta e ..oricum titlu ca asta n-am auzit pana acum. Apoi faza despre emo , vroiai sa fie ceva placut dar te-ai ales cu comm urate care le-am citit si aici si la articolul emo.
Nu sunt emo, stiu ce ii ala , nu ma laud ca stiu , si vreau sa-i ajut. http://beto182.wordpress.com/2008/09/08/fara-emo/#comment-116 Era doar un mic sfat si un comm oricum La tine pe blog esti Dumnezeu

Unknown spunea...

Ce simpla ar fi viata daca totul s-ar schimba in jurul nostru asa cum ne convine noua.

Scopul injuriilor este de a-ti ascunde neputinta si ignoranta prin intimidare.

Unknown spunea...

@Beto182: Fiecare pe blogul nostru suntem Dumnezeu. Scriem ce vrem cand vrem, modificam ce vrem cand vrem, acceptam pe cine vrem cand vrem si atunci cand vom intelege asta vom deveni bloggeri mai buni.

iar acel link nu se putea scrie asa :p

My Name Here
A short description here
youremail@here.com

Subscribe feeds via e-mail
Subscribe in your preferred RSS reader

Subscribe feeds rss Recent Entries

Advertise on this site Sponsored links

Categories

Sponsored Links

My Photos on flickr

Subscribe feeds rss Recent Comments

Technorati

Technorati
My authority on technorati
Add this blog to your faves