Your logo Here

sâmbătă, 6 septembrie 2008

Cum sa fii emo

by Your Name 2 comments



Share this post:
Design Float
StumbleUpon
Reddit

Emoistii sunt o specie de fetite triste care vor sa isi etaleze nonconformismul prin conformism. Un emo veritabil are haine emo, asculta muzica emo, poarta o freza emo si vorbeste precum un emo. Un emo adevarat se simte incontinuu neinteles si traieste in stare permanenta de tristete. Acest fapt se datoreaza incapacitatii de a mai tine pasul cu realitatea din cauza ca traim intr-o societate moderna ce are un ritm rapid de evolutie si tranformare, prea rapid se pare pentru unii dintre noi.

Un emo este combinatia dintre un gay trist, un cocalar care nu isi accepta reputatia si folosirea in exces a rimelului si al fardurilor.

Emo sunt gay!

Despre baietii emo
emo sunt gayEmo sunt gay deoarece poarte haine gay.
Emo sunt gay deoarece vorbesc gay.
Emo sunt gay deoarce barbatii adevarati nu plang din cauza ca frunzele pica toamna.
Emo sunt gay deoarece barbatii nu se saruta de fiecare data cand se intalnesc.
Emo sunt gay deoarece "emo are gay" are 8.400.000 de rezultate in google.

Video 1 | Video 2
 
Despre fetele emo

NO COMMENT!

Despre emo-cocalar

Exista o specie de emo mioritica si anume emo-cocalarul. El este cea mai intalnita specie pe la noi. In realitate un emo-cocalar este un cocalar 100% care se crede emo. Este usor de sesizat un astfel de specimen deoarece:
- un emo-cocalar se imbraca ca un cocalar dar are freza de emo.
- este gay, dar el nu stie asta.
- gandeste ca un cocalar dar incearca sa vorbeasca ca un emo.

Exemplu de emo-cocalar care comenteaza pe bloguri (comentarii preluate de pe blogul meu Mih4i.wordpress.com, la articolul Cum sa fii emo.

"Esty Un Prost ma Iti bati joc de stilul Emo Dar Defapt Habar Nai Ce Inseamna EMO Idiotule Sa Dea Domnul Sa Te IEI la bataie un Emo adevarat sa vezi atunci marmota ce esty sa dea domnul sa dai ochi cu mn " - EmoViruS

----------------------------------------------------------------------------------------

frate …. habar nu ai ce inseamna “EMO” … shi u vb de asta ….. dute mah shi kuta in dictionaru’ ala inegzistent pt tn shi vz ce ins emo .. shi pe urma vb …. EMO e un still de viatza … :X:X:X:X love him … :P - gabytza

----------------------------------------------------------------------------------------

Emo inseamna sa plangi din orice fata de mai sus care a spus ca suntem doar niste pustani ignorati NU E Adevarat Parintii nu ne inteleg pe noi mai ales cand suntem adolescenti dak le spunem ceva despre noi incep si tipa la noi de parca suntem Animale dar nu e asa unii parinti sunt asa in acest caz Nu e si mama mea dar e altcineva si io sunt o fata EMO dar nu incerc sa imi tai venele sau …… . E tare sa fi asa si nu nu o sa ajungem mai rau ca Manelari chiar mai bine si uni care askulta manele vor si ei sa fie ca noi EMO( dar nu pot fi la fel ca ei sunt mai PROSTI!! - Trinidad

Cum sa fii emo

Simplu, cum am demonstrat si mai sus. Trebuie sa fii gay, sa nu fii in aceeasi faza cu realitatea, sa plangi mult, sa te imbraci ca un cocalar (ca e mai simplu, si probabil ai deja toale de cocalar), sa comentezi si sa aduci injurii la oricine spune ca emo sunt prosti, gay sau cocalari, precum in comentariile emo-cocalarilor de mai sus.

Pentru cei ce au de gand sa spuna ca emo este un stil de viata vreau sa ii intreb "Atunci de ce dracu va sinucideti?"

Cei ce au de gand sa comenteze asemanator cu comentariile de mai sus, chiar va rog. Astfel de comentarii nu fac decat sa intareasca ceea ce am spus in acest articol.

Comments 2 comments
Anonim spunea...

eu cred in emo si vreu sa devin una dintre acestie

Anonim spunea...

eu cred ca adolescentii devin emo atunci cand isi dau seama de cat de cruda este lumea in jurul lor....eu am simtit asta pe pielea mea anu asta cand a trebuit sa plec la facultate....pana acum am fost cu ai mei si m-au protejat de ceea ce e in jurul meu...adevaratii emo nu sunt suparati intotdeauna si nu plang mereu....si la urma urmei orice om are un pic de emo in el...si orice barbat plange macar o singura data in viata...asta nu inseamna ca nu e barbat adevarat...asta inseamna ca iubeste si ca sufera...eu am devenit emo fara sa-mi dau seama...pentru ca viata e atat de dura...dar cum spunea si diriga " sunt momente in viata in care oricum ti-ar sta corpul sufletul iti e in genunchi si in astfel de momente trebuie sa gasesti puterea de a le invinge si sa ridici fruntea....pentru ca numai asa poti vedea stelele"...dar fiecare o face in felul lui....chiar si prin sinucidere...ajung mai repede printre stele.......

My Name Here
A short description here
youremail@here.com

Subscribe feeds via e-mail
Subscribe in your preferred RSS reader

Subscribe feeds rss Recent Entries

Advertise on this site Sponsored links

Categories

Sponsored Links

My Photos on flickr

Subscribe feeds rss Recent Comments

Technorati

Technorati
My authority on technorati
Add this blog to your faves